|
Kvittering for ansøgning: GDO3H95H |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | GDO3H95H | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Morten Roos, tlf: 61963213, mail: mros@bane.dk |
Sagstitel | Roskilde - Næstved, km 34,421;Roskilde, Poppelgårdsvej , El, GDO3H95H |
Ansøgning revideret: | 29/07/2015 15:51:38 |
Ansøgning modtaget: | 29/07/2015 15:51:38 |
Sagen afgjort: | 10.08.2015 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 15-06083 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Roskilde - Næstved | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 34.421 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
10KV linie KAM-31309 |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
SEAS-NVE |
|
Danboring A/S |
Ledningsejer |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Niels-Ole Larsen |
|
Vilhelm Jensen |
|
Telefon |
5921 4698 |
|
8688 4155 |
|
Mail |
nol@seas-nve.dk |
| vilhelm@danboring.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.615512 |
Længdegrad |
12.073873 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Poppelgårdsvej |
By |
Roskilde |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
05.08.2015 |
Forventet slutdato |
05.08.2015 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
155 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2100 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
SDR 17 PE 100 |
140 |
123 |
|
Beskyttelsesrør |
|
|
|
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
På baggrund af kabelfejl ved en krydsning ca.220 meter mod nord fra ansøgte position har det ikke været muligt at trække det fejlramte kabel ud og vi er derfor tvunget til at lave en ny underføring.10 KV linjen forsyner ind i Roskilde by og et af otte kabler fra Kamstrup. Sker der yderligere fejl vil forsyningen derved blive meget presset. Vi håber derfor vi kan få tilladelsen i nær fremtid. Med venlig hilsen Niels- Ole Larsen |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
|
|
|
|
Antal |
1 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
12KV PEX-S-AL 3*240+35 kabel;Trykklasse: PN 10 | | | |
Udv. diameter (mm) |
63 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
10 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det skal dokumenteres, at føringsrøret styrkemæssigt kan fungere som beskyttelsesrør, jf. kravene til beskyttelsesrør i BN1-13-2. Alternativt skal der injiceres fast materiale mellem føringsrør og ledning.
|
|
---|
|
| | |
|