|
Kvittering for ansøgning: BS7YMOGM |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | BS7YMOGM | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Gunner Nielsen, tlf: 26130030, mail: guni@bane.dk |
Sagstitel | Lunderskov - Esbjerg, km 4,725;Andst, Gamle Stationsvej, El, BS7YMOGM |
Ansøgning revideret: | 18/04/2016 22:55:54 |
Ansøgning modtaget: | 12/02/2016 13:35:27 |
Sagen afgjort: | 23.05.2016 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 16-01307 | |
Antal revisioner: | 2 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Lunderskov - Esbjerg | Lunderskov - Esbjerg | Lunderskov - Esbjerg | |
Baneklasse: | | | | |
Strækningsafsnit: | | | | |
Banekilometer: | 4.731 | 4.725 | 4.728 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
EP projekt, substations på strækning 1 |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Banedanmark, elektrificeringsprogram |
|
Danboring A/S |
Andet |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
Aarsleff Rail |
Kontaktperson |
Bent Jensen |
|
Vilhelm Jensen |
Lisbeth Arenfalk |
Telefon |
4186 4001 |
|
8688 4155 |
2137 3115 |
Mail |
bjen@bane.dk |
| vilhelm@danboring.dk |
lare@aarsleffrail.com |
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Ja |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Ja |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
EP - Bent Jensen |
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.469435 |
Længdegrad |
9.240904 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Gamle Stationsvej |
By |
Andst |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
18.05.2016 |
Forventet slutdato |
03.06.2016 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
180 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2300 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 10 |
160 |
141 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
I denne underføring ønskes 1 / Ø110 og 2 / Ø160, jeg prøver at lave dem i en ansøgning, hvis det ikke er ok, når det er forskellig dimension, laver jeg 2 ansøgninger. Tidligere var denne ansøgning 1/Ø160. Forventet km er 4.727, dog med den korrekte vandrette afstand ssamt lægningsdybder.
|
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
El |
El |
|
|
Antal |
1 |
1 |
6 |
|
Rør-/kabeltype |
| | | |
Udv. diameter (mm) |
50 |
50 |
10 |
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
27 |
27 |
0.4 |
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det er oplyst, at den sporsagkyndige udpeges senere. En aftale om ledningsanlægget vil i givet fald være betinget Banedanmarks accept af den sporsagkyndige. Kvalifikationskravene til den sporsagkyndige er at vedkommende har bestået kurserne Baneteknik 1 og 2, samt at vedkommende har relevant arbejdserfaring. Der skal indsendes dokumentation for at kravene er opfyldt.
- Der er flere end 3 ledninger/rør i beskyttelsesrøret. Summen af diametrene er større end beskyttelsesrørets indvendige diameter. Det skal derfor godtgøres, at der er tilstrækkeligt med plads i beskyttelsesrøret.
|
|
---|
|
| | |
|