|
Kvittering for ansøgning: 91FCZU42 |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | 91FCZU42 | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Christian Søgaard-Jensen, tlf: 93547581, mail: csgj@bane.dk |
Sagstitel | Esbjerg - Struer, km 111,248;Tarm, Stationsvej, El, 91FCZU42 |
Ansøgning revideret: | 23/08/2018 10:54:49 |
Ansøgning modtaget: | 22/05/2018 10:15:26 |
Sagen afgjort: | 08.10.2018 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 2018-7908 | |
Antal revisioner: | 4 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Esbjerg - Struer | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 111.248 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
N118800 |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Tarm Elværk |
Sweco |
VP Villy Poulsen – NO-DIG Aps |
Entreprenør |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Peter Poulsen |
Karin Josephsen Gamst |
Thomas Hessellund |
|
Telefon |
2141 4524 |
2723 6096 |
2066 4770 |
|
Mail |
pcp@tev.dk |
karinjosephsen.gamst@sweco.dk |
th@villypoulsen.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Ja |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.911317 |
Længdegrad |
8.519433 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Stationsvej |
By |
Tarm |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
06.08.2018 |
Forventet slutdato |
24.08.2018 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
160 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
3640 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 10 |
110 |
96 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Ø110mm føringsrør til 1 stk 10kV El-kabel og 1 stk 8 mm kobbertråd. (ved revisionen kan der ikke udfyldes i "Føringsrør for beskyttelsesrør" ovenfor - men der er tale om et føringsrør og ikke et beskyttelsesrør) |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
Andet |
|
|
|
Antal |
1 |
1 |
|
|
Rør-/kabeltype |
Plast, trykklasse 10
| Andet
| | |
Udv. diameter (mm) |
45 |
8 |
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
0 |
|
|
Tryk (Bar) |
|
0 |
|
|
Temperatur (°C) |
|
0 |
|
|
Spænding (kV) |
10 |
0 |
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes et eller flere tværsnit (på tværs af lednings og jernbanes længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Tværsnittet (-ene) skal vise forholdene de kritiske steder - de steder, hvor der graves dybt, tæt på jernbanen. Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det er oplyst, at den sporsagkyndige udpeges senere. En aftale om ledningsanlægget vil i givet fald være betinget Banedanmarks accept af den sporsagkyndige. Kvalifikationskravene til den sporsagkyndige er at vedkommende har bestået kurserne Baneteknik 1 og 2, samt at vedkommende har relevant arbejdserfaring. Der skal indsendes dokumentation for at kravene er opfyldt.
- Der er beregnet en sætning i intervallet fra 3 til 6 mm. Det kan forventes at der, jf. BN1-38-5 afsnit 13.3, vil blive stillet krav om hastighedsnedsættelse til 80 km/t i forbindelse med udførelse af arbejdet. Alternativt skal det dokumenteres, at sætningen bliver mindre end det her beregnede.
- Der er angivet en startdato, der ligger mindre end 14 dage fra dags dato. Der skal angives en særskilt grund til, at sagen evt. skal hastebehandles.
- Der er ved et eller flere rør eller ledninger valgt "Andet" som type. Der skal indsendes oplysninger om hvad det dækker over.
|
|
---|
|
| | |
|