|
Kvittering for ansøgning: 0FBGFGOC |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | 0FBGFGOC | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Morten Roos, tlf: 61963213, mail: mros@bane.dk |
Sagstitel | Fredericia - Aarhus H, km 92.819;8362 Hørning, Skanderborgvej 25, Antenne, fiber eller tele, 0FBGFGOC |
Ansøgning revideret: | 21/10/2014 16:43:18 |
Ansøgning modtaget: | 21/10/2014 16:43:18 |
Sagen afgjort: | 11.12.2014 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 14-06744 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Fredericia - Aarhus H | |
Baneklasse: | Hovedbane | |
Strækningsafsnit: | Hørning | |
Banekilometer: | 92.819 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
|
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
GlobalConnect A/S |
|
Engholm Skive A/S |
Entreprenør |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Bjarne Malling |
|
Erik Engholm |
|
Telefon |
2550 7224 |
|
4045 0640 |
|
Mail |
bjarne.malling@globalconnect.dk |
| ee@engholmskive.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
56.075374 |
Længdegrad |
10.018786 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Skanderborgvej 25 |
By |
8362 Hørning |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
15.12.2014 |
Forventet slutdato |
15.01.2015 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
140 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2250 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
PE 100 |
125 |
110 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Der skal føres en Ø125 under banen til 2 stk. Ø50 og 1 stk. Ø40 fiberrør: Nyanlæg i området. |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
Antenne, fiber eller tele |
Antenne, fiber eller tele |
|
|
|
Antal |
2 |
1 |
|
|
Rør-/kabeltype |
Fiber;Trykklasse: PN10 | Fiber;Trykklasse: PN10 | | |
Udv. diameter (mm) |
50 |
40 |
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
|
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes en signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 1187 af 12. december 2012 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Der er flere end 3 ledninger/rør i beskyttelsesrøret. Summen af diametrene er større end beskyttelsesrørets indvendige diameter. Det skal derfor godtgøres, at der er tilstrækkeligt med plads i beskyttelsesrøret.
|
|
---|
|
| | |
|