|
Kvittering for ansøgning: Z3MQYOIC |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | Z3MQYOIC | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Astrid Appel, tlf: 24823199, mail: auap@bane.dk |
Sagstitel | Brøndby, Maglelund, El, Z3MQYOIC |
Ansøgning revideret: | 06/01/2020 13:45:52 |
Ansøgning modtaget: | 11/11/2019 10:20:50 |
Sagen afgjort: | 02.06.2020 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 2019-20412 | |
Antal revisioner: | 2 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | København H - Køge | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 11.513 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
1907721- vestlige underføring Maglelund |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Radius Elnet |
LE34 |
Jacob Post styret underboring A/S |
Rådgiver |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Martin Vilsby |
Bo Nielsson |
Niels Erik Karstoft |
|
Telefon |
9955 2890 |
5131 4273 |
2617 9885 |
|
Mail |
masbi@radiuselnet.dk |
bon@le34.dk |
jacobpost@jacobpost.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
skinner.aps |
Person |
Rene Pedersen |
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.620505 |
Længdegrad |
12.427569 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Maglelund |
By |
Brøndby |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
01.12.2019 |
Forventet slutdato |
20.03.2020 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
130 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
4300 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 16 |
110 |
100 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
underføring af jernbane med 2 stk. beskyttelsesrør med 3 el-ledninger i hvert rør - denne ansøgning omhandler det østlige rør - det vestlige er benævnt: 1907721 - vestlige underføring Maglelund |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
ingen afvigelser |
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
|
|
|
|
Antal |
1 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
Plast, trykklasse 16
| | | |
Udv. diameter (mm) |
65 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
55 |
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
30 |
|
|
|
Spænding (kV) |
10 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes et eller flere tværsnit (på tværs af lednings og jernbanes længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Tværsnittet (-ene) skal vise forholdene de kritiske steder - de steder, hvor der graves dybt, tæt på jernbanen. Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det er anført at der er afvigelser fra BN1-13-2. Der skal søges om dispensation fra BN1-13-2. Ansøgningsblanket (blanket til dispensationsansøgning) skal udfyldes.
- dybden er større end 6000 mm. Der skal derfor, jf. BN1-13-2, ske en særskilt dimensionering af ledningsanlægget. Tillæg til ansøgningsblanketten skal udfyldes af godkendt rådgiver.
- Der skal indsendes CV med oplysninger om relevant uddannelse og arbejdserfaring for den sporsagkyndige. En aftale om ledningsanlægget vil i givet fald være betinget Banedanmarks accept af vedkommendes kompetence. Kvalifikationskravene til den sporsagkyndige er at vedkommende har bestået kurserne Baneteknik 1 og 2, samt at personen har relevant arbejdserfaring. Det kan anbefales at indmelde mere end 1 sporsagkyndig; dette af hensyn til markarbejdets tilrettelæggelse.
- Der er registreret andre boringer tæt på (indenfor ca. 10 m) den ansøgte lokalitet. Der skal ske en afklaring af, om det er muligt at bore på stedet eller om borestedet skal flyttes.
- Der er angivet en startdato, der ligger mindre end 14 dage fra dags dato. Der skal angives en særskilt grund til, at sagen evt. skal hastebehandles.
|
|
---|
|
| | |
|