|
Kvittering for ansøgning: M6457HC8 |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | M6457HC8 | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Morten Roos, tlf: 61963213, mail: mros@bane.dk |
Sagstitel | Rødby, Færgestationsvej, El, M6457HC8 |
Ansøgning revideret: | |
Ansøgning modtaget: | 09/12/2020 09:01:00 |
Sagen afgjort: | 26.03.2021 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 2020-22822 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Ringsted - Rødby Færge | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 183.305 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
|
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Banedanmark |
Alstom |
Zacho-Lind A/S |
Andet |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
Bravida Danmark A/S |
Kontaktperson |
Lars C. Nilesen |
Ulisses Ochiai |
Poul Lauritzen |
Ronny Holm |
Telefon |
5251 9477 |
2750 5789 |
4355 0790 |
2525 3792 |
Mail |
xlan@bane.dk |
ulisses.ochiai@alstomgroup.com |
pl@zacho-lind.dk |
ronny.holm@bravida.dk |
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
Bravida Danmark A/S |
Person |
Indmeldes senere |
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
54.65445902 |
Længdegrad |
11.35426127 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Færgestationsvej |
By |
Rødby |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
01.01.2021 |
Forventet slutdato |
01.03.2021 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
130 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2000 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 10 |
110 |
98 |
|
Beskyttelsesrør |
|
|
|
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Styrbar boring ifm. Signalprojeket |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
|
|
|
|
Antal |
1 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
| | | |
Udv. diameter (mm) |
30 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
0.4 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes et eller flere tværsnit (på tværs af lednings og jernbanes længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Tværsnittet (-ene) skal vise forholdene de kritiske steder - de steder, hvor der graves dybt, tæt på jernbanen. Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Der skal indsendes CV med oplysninger om relevant uddannelse og arbejdserfaring for den sporsagkyndige. En aftale om ledningsanlægget vil i givet fald være betinget Banedanmarks accept af vedkommendes kompetence. Kvalifikationskravene til den sporsagkyndige er at vedkommende har bestået kurserne Baneteknik 1 og 2, samt at personen har relevant arbejdserfaring. Det kan anbefales at indmelde mere end 1 sporsagkyndig; dette af hensyn til markarbejdets tilrettelæggelse.
|
|
---|
|
| | |
|