|
Kvittering for ansøgning: LMNQO7VK |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | LMNQO7VK | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Gunner Nielsen, tlf: 26130030, mail: guni@bane.dk |
Sagstitel | Langå - Aalborg, km 244.355;9210 Aalborg SØ, Skalborg Banevej - Anker Engelundsvej, Brugsvand under tryk, LMNQO7VK |
Ansøgning revideret: | 03/03/2015 15:04:29 |
Ansøgning modtaget: | 03/03/2015 15:04:29 |
Sagen afgjort: | 03.03.2016 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 15-01421 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Aarhus H - Aalborg | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 244.355 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
|
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Aalborg Forsyning Vand A/S |
|
Danboring A/S |
Ledningsejer |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Jes Snedker Sørensen |
|
Vilhelm Jensen |
|
Telefon |
4173 9106 |
|
8688 4155 |
|
Mail |
jss@aalborgforsyning.dk |
| vilhelm@danboring.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
57.009404 |
Længdegrad |
9.900644 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Skalborg Banevej - Anker Engelundsvej |
By |
9210 Aalborg SØ |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
01.04.2015 |
Forventet slutdato |
01.05.2015 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
210 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2500 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
PE 160 |
160 |
141 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Grundet etablerin af Egnsplanvej medfører det omlægning af diverse vandledninger samt genovervejning af forsynings områder. Derfor skal vi have forstærket et eksisterende ledningsnet. Derfor skal der etableres en PE110 ledning under Banen. |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
Brugsvand under tryk |
|
|
|
|
Antal |
1 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
PE kapperør;Trykklasse: PN10 | | | |
Udv. diameter (mm) |
110 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
96 |
|
|
|
Tryk (Bar) |
4.1 |
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
|
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Da der søges om at anlægge en trykledning, skal tillæg til ansøgningsblanketten udfyldes af en godkendt rådgiver.
- Der skal indsendes en signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 1187 af 12. december 2012 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
|
|
---|
|
| | |
|