|
Kvittering for ansøgning: L4V04B8I |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | L4V04B8I | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Helle Rask Olesen, tlf: 82340241, mail: ledningsx@bane.dk |
Sagstitel | Ringsted - Rødby Færge, km 164.862;4894 Øster Ulslev, Karlebyvej 46, El, L4V04B8I |
Ansøgning revideret: | 17/06/2014 08:13:12 |
Ansøgning modtaget: | 17/06/2014 08:13:12 |
Sagen afgjort: | 12.08.2014 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 14-03881 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Ringsted - Rødby Færge | |
Baneklasse: | Lokalbane I | |
Strækningsafsnit: | Lolland Midt | |
Banekilometer: | 164.862 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
|
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
SEAS-NVE |
|
VP Villy Poulsen – NO-DIG Aps |
Entreprenør |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Lucas Neve Sonne |
|
Villy Poulsen |
|
Telefon |
3068 1489 |
|
9735 2299 |
|
Mail |
lns@seas-nve.dk |
| aase@villypoulsen.dk |
|
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
54.710948 |
Længdegrad |
11.619540 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Karlebyvej 46 |
By |
4894 Øster Ulslev |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
11.08.2014 |
Forventet slutdato |
15.08.2014 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
250 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2750 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
PE SDR17 |
200 |
176 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Krydsning foretages med en dybde på min 2750 mm under SO og min 50 mm under evt. banegrøft. Der graves ikke på banens areal. Krydsning foretages vinkelret på skinnerne |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
Antenne, fiber eller tele |
|
|
|
Antal |
1 |
3 |
|
|
Rør-/kabeltype |
3x150 AL-PEX;Trykklasse: 0 | Fiber;Trykklasse: PN10 | | |
Udv. diameter (mm) |
58 |
40 |
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
10 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes en signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 1187 af 12. december 2012 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Der er flere end 3 ledninger/rør i beskyttelsesrøret. Summen af diametrene er større end beskyttelsesrørets indvendige diameter. Det skal derfor godtgøres, at der er tilstrækkeligt med plads i beskyttelsesrøret.
|
|
---|
|
| | |
|