|
Kvittering for ansøgning: 9DDR0VPA |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | 9DDR0VPA | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Morten Roos, tlf: 61963213, mail: mros@bane.dk |
Sagstitel | Roskilde - Næstved, km 39,504;Gadstrup, Stationsvej, El, 9DDR0VPA |
Ansøgning revideret: | 18/07/2016 14:14:41 |
Ansøgning modtaget: | 05/07/2016 10:48:52 |
Sagen afgjort: | 25.07.2016 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 16-05208 | |
Antal revisioner: | 2 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Roskilde - Næstved | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 39.504 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
|
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
DSB |
Rambøll |
|
Rådgiver |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Mikael Andersen |
Lizette Petersen |
|
|
Telefon |
2468 8801 |
5161 7188 |
|
|
Mail |
mandersen@dsb.dk |
LIZP@ramboll.dk |
| |
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Ja |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Ja |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Nej |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
|
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.572274 |
Længdegrad |
12.099845 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Stationsvej |
By |
Gadstrup |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
01.09.2016 |
Forventet slutdato |
01.10.2016 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
135 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2100 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 10 |
110 |
105 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Der skal opsættes 7 lysmaster bag spor 2 for at få lys over perron 2 på Gadstrup station. Strømmen til de nye lysmaster skal føres ved en styret underboring fra området syd for perron 1 under sporene til området bag spor 2. Der benyttes en styret underboring 2,1m under SO med ø110mm. |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
|
|
|
|
Antal |
1 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
| | | |
Udv. diameter (mm) |
16 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
0.4 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et eller flere tværsnit (på tværs af lednings og jernbanes længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Tværsnittet (-ene) skal vise forholdene de kritiske steder - de steder, hvor der graves dybt, tæt på jernbanen. Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der er søgt om at etablere en langsgående ledning på banens areal. Dette er umiddelbart i modstrid med BN1-13-2, og det kan forventes at der stilles krav om en formel ansøgning om dispensation fra BN1-13-2. Det kan forventes, at der vil blive stillet krav om tilknytning af en forretningsmæssig projektleder til håndtering af processen med dispensationsansøgning.
- Der er anvendt rør i andet materiale end det (plast, trykklasse 10), der jf BN1-13-2 er fritaget for explicit dimensionering. Tillægsblanket til ansøgning skal derfor udfyldes og underskrives af en godkendt rådgiver.
|
|
---|
|
| | |
|