|
Kvittering for ansøgning: 6BHHR107 |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | 6BHHR107 | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Gunner Nielsen, tlf: 26130030, mail: guni@bane.dk |
Sagstitel | Bramming - Tønder, km 16,688;Ribe, Dagmarsgade, El, 6BHHR107 |
Ansøgning revideret: | 07/10/2015 14:10:16 |
Ansøgning modtaget: | 07/10/2015 14:10:16 |
Sagen afgjort: | 10.12.2015 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 15-08590 | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Bramming - Tønder grænse | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 16.688 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
22.4200.44 |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Banedanmark |
Sweco Danmark |
|
Rådgiver |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
|
Kontaktperson |
Anders Løvschal |
Karin Josephsen Gamst |
|
|
Telefon |
2523 5391 |
2723 6096 |
|
|
Mail |
alos@bane.dk |
KarinJosephsen.Gamst@sweco.dk |
| |
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Ja |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Nej |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Ja |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
Anders Løvschal |
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.327683 |
Længdegrad |
8.770242 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Dagmarsgade |
By |
Ribe |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
08.10.2015 |
Forventet slutdato |
11.10.2015 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
140 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2000 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
PE 100 |
110 |
95 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
I forbindelse med BDK projekt for udskiftning af forældede trafikinformations-skærme på 41 st. fordelt i hele landet, skal der bl.a. udskiftes en skærm på Ribe st. og det har vist sig at den eksisterende føringsvej på tværs af sporene er faldet sammen. Det har ikke været muligt at finde en alternativ føringsveje, hvorfor der skal udføres en styret underboring og etableres nye. |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
El |
Antenne, fiber eller tele |
|
|
|
Antal |
1 |
1 |
|
|
Rør-/kabeltype |
Noak XL eller tilsvarende;Trykklasse: 0 | 650\125my gnaverbeskyttet;Trykklasse: 0 | | |
Udv. diameter (mm) |
25 |
10 |
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
1 |
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det er oplyst, at entreprenøren findes ved udbud. Med den foreslåede boremetode vil en aftale om ledningsanlægget i givet fald være betinget af at der anvendes en godkendt entreprenør.
|
|
---|
|
| | |
|