|
Kvittering for ansøgning: 1FZLK5AP |
Banedanmark har modtaget ansøgning med nedenstående indhold. Mail med link til denne kvittering er sendt til ansøgers mail-adresse. Du vil indenfor 5 arbejdsdage blive kontaktet af Banedanmarks sagsbehandler - sker dette ikke, bedes du kontakte Banedanmark på mail-adressen ledningsx@bane.dk eller på telefon 8234 0241. |
|
Sagsid | 1FZLK5AP | |
Administrative oplysninger: |
---|
Sagsbehandler v. Banedanmark: | Christian J. Andersen, tlf: 22504852, mail: cjan@bane.dk |
Sagstitel | 6700 Esbjerg, Exnersgade 30, Antenne, fiber eller tele, 1FZLK5AP |
Ansøgning revideret: | |
Ansøgning modtaget: | 01/12/2021 11:58:50 |
Sagen afgjort: | 19.07.2022 |
Sagen deaktiveret: | Nej |
Arbejde opgivet: | Nej |
Journalnummer: | 2022-633_a | |
Antal revisioner: | 0 |
Tekniske oplysninger: | |
---|
Strækning: | Lunderskov - Esbjerg | |
Baneklasse: | | |
Strækningsafsnit: | | |
Banekilometer: | 55.372 | |
Faktaark/ Oplysninger om ansøgning og bane. | html Word |
|
Ansøgers reference |
Esbjerg Station - (Pakke 1 - R2) |
| | |
|
| | | |
|
Ledningsejer |
Rådgiver |
Entreprenør |
Ansøger |
Firma |
Banedanmark |
Strukton Rail A/S |
Søren Knudsen, Entreprenørforretning A/S |
Andet |
Anden entreprenør:/ Ansøger |
|
|
|
P.v.a michael Stenbye |
Kontaktperson |
Jan Pedersen |
Michael Stenbye |
Jan Hovmand |
Karina Ramsdahl |
Telefon |
2087 0269 |
5373 3041 |
2368 7690 |
3142 8989 |
Mail |
XJPE@bane.dk |
Michael.Stenbye@strukton.dk |
jho@skent.dk |
karina.ramsdahl@strukton.dk |
Entreprenør findes ved udbud/licitation |
Nej |
|
| |
Sporsagkyndig, firma |
|
Person |
|
|
Sporsagkyndig indmeldes senere |
Ja |
| | |
Tilknyttet Banedanmark-projekt |
Ja |
Projektnavn/kontaktperson v. Banedanmark: |
Jan Pedersen |
|
|
| | | |
Breddegrad |
55.470986 |
Længdegrad |
8.460674 |
Google Maps Google Earth |
Vej |
Exnersgade 30 |
By |
6700 Esbjerg |
|
|
| | | |
Ønsket startdato |
10.01.2022 |
Forventet slutdato |
10.02.2022 |
|
|
| | | |
Metode |
Styrbar boring |
Retning |
Krydsende ledning |
|
Reamerdiameter (mm) |
180 |
| | |
Overcut (mm) |
|
| | |
Boresonde/Pilotrør (mm) |
|
| | |
Lægningsdybde (mm) |
2260 |
| | |
|
| | | |
|
Type |
Udv. diameter (mm) |
Indv. diameter (mm) |
|
Føringsrør for beskyttelsesrør |
|
|
|
|
Beskyttelsesrør |
Plast, trykklasse 10 |
160 |
140 |
|
|
| | | |
|
| | | |
Beskrivelse af ledningsprojektet |
Fremføring af parallellekrydsende kabel til brug for signalprogrmmet udstyr. |
|
Afvigelser fra BN1-13-2 |
|
|
| | | |
|
Ledninger/ medierør |
| | | |
|
Ledning 1 |
Ledning 2 |
Ledning 3 |
Ledning 4 |
Ledningstype |
Antenne, fiber eller tele |
|
|
|
|
Antal |
10 |
|
|
|
Rør-/kabeltype |
Plast, trykklasse 1
| | | |
Udv. diameter (mm) |
14 |
|
|
|
Indv. diameter (mm) |
|
|
|
|
Tryk (Bar) |
|
|
|
|
Temperatur (°C) |
|
|
|
|
Spænding (kV) |
|
|
|
|
|
| | | |
|
Bemærkninger til ansøgningen. |
---|
Bemærkningerne er genereret på basis af indtastningerne i ansøgningsskemaet. Det kan ved sagsbehandlingen vise sig, at nogle af bemærkningerne er irrelevante, ligesom det kan vise sig, at der er yderligere bemærkninger. Det anbefales derfor ikke at agere i forhold til bemærkninger, før Banedanmarks sagsbehandler har fremsendt sin reaktion. |
|
- Der skal indsendes et luftfoto med tydelig markering af grave-/ boretrace. Der skal være en tydelig markering af eventuelle presse- og modtagegruber.
- Der skal indsendes et eller flere fotos af krydsningsstedet. Fotos fra forskellige streetview-tjenester vil i nogle tilfælde være tilstrækkelige.
- Der skal indsendes et længdesnit (ledningens længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes et eller flere tværsnit (på tværs af lednings og jernbanes længderetning), der viser væsentlige elementer (fx skel/banehegn, banegrøfter, skinner, fundamenter etc.). Tværsnittet (-ene) skal vise forholdene de kritiske steder - de steder, hvor der graves dybt, tæt på jernbanen. Ved større ledningsanlæg skal tegningen være målfast.
- Der skal indsendes systemdefinition for og signifikansvurdering af projektet. Der henvises til bekendtgørelse nr. 661 af 8. maj 2015 om ibrugtagningstilladelse for delsystemer i jernbaneinfrastrukturen samt til Trafikstyrelsens vejledning om samme emne - begge dele kan googles.
- Det er oplyst, at den sporsagkyndige udpeges senere. En aftale om ledningsanlægget vil i givet fald være betinget Banedanmarks accept af den sporsagkyndige. Kvalifikationskravene til den sporsagkyndige er at vedkommende har bestået kurserne Baneteknik 1 og 2, samt at vedkommende har relevant arbejdserfaring. Der skal indsendes dokumentation for at kravene er opfyldt.
- Der er registreret andre boringer tæt på (indenfor ca. 10 m) den ansøgte lokalitet. Der skal ske en afklaring af, om det er muligt at bore på stedet eller om borestedet skal flyttes.
|
|
---|
|
| | |
|