Faktaark for journalnummer: 2021-7957
Udskrevet: 24-11-2024, ansøgning senest revideret: 24-06-2021
Firmaoplysninger |
|
Ledningsejer | Banedanmark |
Entreprenør | Entreprenørfirmaet Østergaard A/S, |
Entreprenør godkendt | Ja |
Rådgiver | Sweco |
Oplysninger om banen/ -erne |
||
Banens betegnelse/nummerering | ||
Delstrækning | Odense - Fredericia | |
Strækningsafsnit | Aarup - Ejby | |
Forkortelse | Gd | Ap-Eb |
TIB | 1 | 1 |
BTR | 224056 | 224056 |
Banens udstyring | ||
Antal spor*, jf Strækningregister | 2 | |
Antal spor tilknyttet | 2 | 2 |
Kørestrøm | Ikke kørestrøm | 25 kV AC |
Togkontrol | ATC | |
Trafikale forhold | ||
Maxhastighed | 180 | 180 |
Strækningshastighed (km/t) | 180 | |
Baneklasse | Hovedbane | Hovedbane |
TEN Strækning | Ikke TEN-strækning | TEN-Strækning |
Maksimal last | ||
Metervægt* (t/m) | 8 | |
Akseltryk* (t) | 22,5 | |
Stationsoplysninger | ||
Station/ fri bane | Trinbræt | Fri Bane |
Station (midte/ fra / til) | - | - |
Nedlagt | Nej | Nej |
Lukket | Nej | Nej |
* Værdierne gælder for strækningen -lokalt kan der være afvigende værdier; tjek kilderne om nødvendigt. |
||
Oplysninger om kilometrering |
||||||||||
Sagsid | B05HRVUC | B05HRVUC | R7TIJ6C0 | R7TIJ6C0 | 7MBZI911 | 7MBZI911 | Y6IROZ7H | Y6IROZ7H | VFGS3CDD | VFGS3CDD |
Bane | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia | København H - Fredericia |
TIB | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Delstrækning/ Strækningsafsnit |
Odense - Fredericia | Odense - Fredericia | Odense - Fredericia | Odense - Fredericia | Odense - Fredericia | |||||
Forkortelse | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa | Kh-Fa |
km | 191,768 | 191,768 | 191,762 | 191,762 | 191,765 | 191,765 | 191,759 | 191,759 | 191,497 | 191,497 |
Trafikale oplysninger |
|
Banenummer | 16 |
TIB | 1 |
Lokalitet | Odense-Snoghøj |
År | 2014 |
Strækningsspor | |
Antal Strækningsspor | 2 |
Antal tog pr. dag | |
Antal passagertog | 155 |
Antal godstog | 26 |
Antal materieltog | 5 |
Totalt antal | 186 |
Togvægt pr. dag | |
Vægt persontog (t/d) | 31000 |
Vægt godstog (t/d) | 40000 |
Vægt materieltog (t/d) | 1000 |
Total sum (t/d) | 71000 |
Antal dage for 75 kt | 2,1 |
Oplysninger om anlægsforhold |
|||||
Sagsid | B05HRVUC | R7TIJ6C0 | 7MBZI911 | Y6IROZ7H | VFGS3CDD |
Metode | Styrbar boring | Styrbar boring | Styrbar boring | Styrbar boring | Styrbar boring |
Beskyttelsesrør | |||||
Type | Plast, trykklasse 10 | Plast, trykklasse 10 | Plast, trykklasse 10 | Plast, trykklasse 10 | Plast, trykklasse 10 |
Udv. Diam. (mm) | 160 | 110 | 160 | 110 | 160 |
Indv. Diam. (mm) | 141 | 97 | 141 | 97 | 145 |
Boringen | |||||
Reamer (mm) | 185 | 135 | 185 | 135 | 185 |
Lysvidde | 160 | 110 | 160 | 110 | 160 |
Overcut (mm) | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 |
Dybde (mm) | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 |
Retning | Krydsende ledning | Krydsende ledning | Krydsende ledning | Krydsende ledning | Krydsende ledning |
Beregnet (teoretisk) sætning* | |||||
Sætning (mm) | 2,4 | 1,7 | 2,4 | 1,7 | 2,4 |
* Beregnet ved volumenbetragtning under antagelse af trykspredning under en vinkel på 2:1. | |||||
Ledningsoplysninger |
|||||
Beskrivelse | |||||
Sagsid | 7MBZI911 | B05HRVUC | R7TIJ6C0 | VFGS3CDD | Y6IROZ7H |
Ledningstype | El | El | Antenne, fiber eller tele | El | El |
Antal | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Rør-/ Kabeltype | Andet | Andet | Andet | Andet | Andet |
Dimensioner | |||||
Udv. Diam. (mm) | 73 | 73 | 40 | 73 | 10 |
Indv. diam. (mm) | |||||
Karakteristiske størrelser | |||||
Spænding kV | 25 | 25 | 25 | 0,0024 | |
Spor berørt af ledningsanlægget |
|
Spornummer | V, H |