Faktaark for journalnummer: 15-00707
Udskrevet: 23-11-2024, ansøgning senest revideret: 05-02-2015
Firmaoplysninger |
|
Ledningsejer | SE |
Entreprenør | Munck Forsyningsledninger A/S, |
Entreprenør godkendt | Ja |
Rådgiver | MOE |
Oplysninger om banen/ -erne |
|
Banens betegnelse/nummerering | |
Delstrækning | Lunderskov - Tinglev |
Strækningsafsnit | Rødekro - Tinglev |
Forkortelse | Rq-Te |
TIB | 26 |
BTR | 266084 |
Banens udstyring | |
Antal spor*, jf Strækningregister | 2 |
Antal spor tilknyttet | 2 |
Kørestrøm | 25 kV AC |
Togkontrol | ATC |
Trafikale forhold | |
Maxhastighed | 180 |
Strækningshastighed (km/t) | 180 |
Baneklasse | Hovedbane |
TEN Strækning | TEN-Strækning |
Maksimal last | |
Metervægt* (t/m) | 8 |
Akseltryk* (t) | 22,5 |
Stationsoplysninger | |
Station/ fri bane | Fri Bane |
Station (midte/ fra / til) | - |
Nedlagt | Nej |
Lukket | Nej |
* Værdierne gælder for strækningen -lokalt kan der være afvigende værdier; tjek kilderne om nødvendigt. |
|
Oplysninger om kilometrering |
|
Sagsid | PV8YCG6E |
Bane | Fredericia - Padborg |
TIB | 26 |
Delstrækning/ Strækningsafsnit |
Lunderskov - Tinglev |
Forkortelse | Fa-Pa |
km | 81,489 |
Trafikale oplysninger |
|
Banenummer | 98 |
TIB | 26 |
Lokalitet | Vojens-Tinglev |
År | 2014 |
Strækningsspor | |
Antal Strækningsspor | 2 |
Antal tog pr. dag | |
Antal passagertog | 43 |
Antal godstog | 26 |
Antal materieltog | 2 |
Totalt antal | 72 |
Togvægt pr. dag | |
Vægt persontog (t/d) | 12000 |
Vægt godstog (t/d) | 36000 |
Vægt materieltog (t/d) | 0 |
Total sum (t/d) | 49000 |
Antal dage for 75 kt | 3,1 |
Oplysninger om anlægsforhold |
|
Sagsid | PV8YCG6E |
Metode | Styrbar boring |
Boringen | |
Reamer (mm) | 125 |
Lysvidde | |
Overcut (mm) | |
Dybde (mm) | 2000 |
Retning | Krydsende ledning |
Ledningsoplysninger |
|
Beskrivelse | |
Sagsid | PV8YCG6E |
Ledningstype | El |
Antal | 1 |
Kabeltype | PE |
Trykklasse | PN10 |
Dimensioner | |
Udv. Diam. (mm) | 110 |
Indv. diam. (mm) | |
Karakteristiske størrelser | |
Spænding kV | 15 |
Spor berørt af ledningsanlægget |
|
Spornummer | 1.hsp, 2.hsp |