Faktaark for journalnummer: 14-01620
Udskrevet: 21-11-2024, ansøgning senest revideret: 22-10-2014
Firmaoplysninger |
|
Ledningsejer | Guldborgsund Forsyning |
Entreprenør | Entreprenør vælges ved udbud/licitation |
Entreprenør godkendt | |
Rådgiver | Damgaard Rådgivende Ingeniører |
Oplysninger om banen/ -erne |
||
Banens betegnelse/nummerering | ||
Delstrækning | Ringsted - Nykøbing F | Ringsted - Nykøbing F |
Strækningsafsnit | Nykøbing F | Nykøbing F |
Forkortelse | Nf | Nf |
TIB | 2,3 | 2,3 |
BTR | 27000 | 27000 |
Banens udstyring | ||
Antal spor*, jf Strækningregister | 1 | 1 |
Antal spor tilknyttet | ||
Kørestrøm | Planlægges udbygget/udbygges med 25 kV AC | Planlægges udbygget/udbygges med 25 kV AC |
Togkontrol | ATC | ATC |
Trafikale forhold | ||
Maxhastighed | ||
Strækningshastighed (km/t) | 120 | 120 |
Baneklasse | Regionalbane | Regionalbane |
TEN Strækning | TEN-Strækning | TEN-Strækning |
Maksimal last | ||
Metervægt* (t/m) | 7,2 | 7,2 |
Akseltryk* (t) | 22,5 | 22,5 |
Stationsoplysninger | ||
Station/ fri bane | Station | Station |
Station (midte/ fra / til) | 146,831/ 145,239/ 147,835 | 146,831/ 145,239/ 147,835 |
Nedlagt | Nej | Nej |
Lukket | Ja | Nej |
* Værdierne gælder for strækningen -lokalt kan der være afvigende værdier; tjek kilderne om nødvendigt. |
||
Oplysninger om kilometrering |
||||
Sagsid | DZY310ZS | DZY310ZS | M4EUCC6J | M4EUCC6J |
Bane | Ringsted - Rødby Færge | Nykøbing F - Gedser | Ringsted - Rødby Færge | Nykøbing F - Gedser |
TIB | 2 | 3 | 2 | 3 |
Delstrækning/ Strækningsafsnit |
Ringsted - Nykøbing F | Ringsted - Nykøbing F | Ringsted - Nykøbing F | Ringsted - Nykøbing F |
Forkortelse | Rg-Rf | Nf-Ge | Rg-Rf | Nf-Ge |
km | 147,336 | 147,336 | 147,334 | 147,334 |
Trafikale oplysninger |
||
Banenummer | 22 | 30 |
TIB | 2 | 3 |
Lokalitet | Nykøbing F-Rødby F | Nykøbing F-Gedser |
År | 2014 | 2014 |
Strækningsspor | ||
Antal Strækningsspor | 1 | 1 |
Antal tog pr. dag | ||
Antal passagertog | 17 | 0 |
Antal godstog | 0 | 0 |
Antal materieltog | 2 | 0 |
Totalt antal | 19 | 0 |
Togvægt pr. dag | ||
Vægt persontog (t/d) | 9000 | 0 |
Vægt godstog (t/d) | 0 | 0 |
Vægt materieltog (t/d) | 1000 | 0 |
Total sum (t/d) | 10000 | 0 |
Antal dage for 75 kt | 7,6 | Ikke relevant |
Oplysninger om anlægsforhold |
||||
Sagsid | DZY310ZS | DZY310ZS | M4EUCC6J | M4EUCC6J |
Metode | Pilotrørsboring | Pilotrørsboring | Pilotrørsboring | Pilotrørsboring |
Beskyttelsesrør | ||||
Type | Stål (S235) | Stål (S235) | Stål (S235) | Stål (S235) |
Trykklasse | PN 25 | PN 25 | PN 25 | PN 25 |
Udv. Diam. (mm) | 711 | 711 | 711 | 711 |
Indv. Diam. (mm) | 673 | 673 | 673 | 673 |
Boringen | ||||
Lysvidde | 711 | 711 | 711 | 711 |
Dybde (mm) | 2800 | 2800 | 2800 | 2800 |
Retning | Krydsende ledning | Krydsende ledning | Krydsende ledning | Krydsende ledning |
Ledningsoplysninger |
||||
Beskrivelse | ||||
Sagsid | DZY310ZS | DZY310ZS | M4EUCC6J | M4EUCC6J |
Ledningstype | Antenne, fiber eller tele | Fjernvarme, vand | Antenne, fiber eller tele | Fjernvarme, vand |
Antal | 1 | 1 | 1 | 1 |
Kabeltype | PE | Præisoleret fjernvarmerør | PE | Præisoleret fjernvarmerør |
Trykklasse | PN 6 | PN 25 | PN 6 | PN 25 |
Dimensioner | ||||
Udv. Diam. (mm) | 40 | 500 | 40 | 500 |
Indv. diam. (mm) | 324 | 324 | ||
Spor berørt af ledningsanlægget |
Spornummer/ -navn |
Sportilknytning ikke foretaget, kontakt/ afvent Banedanmarks sagsbehandler. |